lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Publicerad 2013-07-24 21:47:36 i Allmänt,

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Ja just nu är livet så kan jag lova, fan vad jag hatar saker som ska gå sönder och inte gå att fixa. Fan slåss med sina demoner i mitt liv är tydligen inte nog jag måste tydligen slåss mot annat också. Min lur gick sönder för ett tagsen och det var en olycka, men att vi beställde delar mm mm för att byta ut och hoppas på att det skulle funka. Delarna kom igår så att i dag satte sig gubben och bytte dom, sen var man tvungen att ladda den. Gått hela dagen lååååååååååååååååååååååång och väntat men när vi väl satte på den så funka inte tillbaka knappen och det blir som störningar mellan varven. Så att japp min lur är död nu så att man är fett sur. Pengar i skön men att det var en chansning vi gjorde så att det är inget att sura över men att det blir man ändå. Så nej mina vänner jag har ingen lur nu och på hur länge det vet jag inte tyvärr. Sen inte nog med det så var jag ute och gick med bästaste bästa hanna och hennes mamma, och då när vi kom till östenssons så braka vagn fan ihop. Var någon sorts bult som gick sönder så att sitt delen den säcka ihop, svårt att förklara det. Snacka om att man svor några väl valda ramsor tyst och man var bra jävla sur. Tur att man har en extra som gubben fick komma med. Mmm ingen rolig dag alls kan jag lova. Plus att mina ungar bara bråkar och bråkar å bråkar å bråkar hela tiden, bråkar så dant att jag håller på att komma till bristnings gränsen. Funderar starkt på skicka henne till hennes pappa så att dom kommer bort från varandra och det blir lite lugnt här en stund. LÅTER ELAKT??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja det får ni tycka om ni vill men att ni skulle inte stå ut heller, är det inte den minsta så är det den största som tjuter, skriker så att man blir tokig, spottar, slåss, kastar saker och skrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriker som fan. Inte lyssnar och dom är bara elaka hela tiden mot varandra. Är så jävla trött på det att jag AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA vill skrika skrika skrika skrika som fan kan jag lova. Och jag får ta allt ensam, för gubben han tycker det är jävligt smidigt att gå ut och göra alla måsten. Så nja surt och inge vidare här nu :( :( :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela