lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Dagar

Publicerad 2013-07-28 21:23:44 i Allmänt,

kommer och går nu väldigt fort. Hanna börjar jobba i morgon redan och det innebär att 4veckor redan gått och det har bara sprungit på. Har inte hunnit med så mycket men en del. Nåågon ny lur det har jag inte och därför blir det inte mycket med mycket. Jag känner mig ganska avskärmad från ytter världen just nu och om någon vill något är det hem luren eller snuttas mobil som jag kan nås på. Denna helg har gått fort och den har varit trevlig, i fredas var det natt loppis och det var roligt men det som var tråkigt var att det var inget folk som stog :( Men att det var trevligt att bara vara ute och gå en stund, bästaste hanna och anita var med :) I går var det lördag och då var jag och barnen hos pappa en stund, var på gunnemars väskor och titta med hanna :) Och sen på kvällen blev det cider mmmmmm gottt och grillat :) Var super duper trevligt och alla trivdes som bara den tillsammans :) Kvällen gick fort men att trevligt var det. I dag har det varit tvätt, städ och handling på menyn. Så att dagen den har varit lite lång tråkig Men nu är det kväll och jag ska kolla film och sen sova God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela