lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Hummlor

Publicerad 2013-07-04 15:46:42 i Allmänt,

Humlor är super fina och mysiga att titta på, men hmm inte när dom invaderar min altan och använder det som super bo. Det går inte att sitta där ute och fika å mysa på kvällen längre. Bästaste Hanna var här och fika och greja lite men att sitta där ute det gick inte och det var super tråkigt. Men att nu har jag varit och köpt hjälp så att i kväll får gubben fixa detta åt mig. Så att man kan vara där ute och njuta av det igen :) Idag har det gått på som vanligt coh tiden den flygit sin kos från mig. Men att städat är fixat och allt sånt så att jag behöver inte känna stress, eller nja lite med tanke på att min son hällde ut halva lekparken i mitt vardagsrum :( Men att det e bara att dammsuga upp skiten igen. Nu håller jag på med maten och barnen är ute å leker för fullt :) Jag ska ta det lilla lugna sen och fundera på morgon dagen tror och ladda inför den. Mmm mycket att tänka på

Kommentarer

Postat av: Tessie

Publicerad 2013-07-04 22:43:45

Sv; Tackar! :) Dom satt bra med.. hehe..
Ja, det blev lite skillnad på rummet.. känns bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela