lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Som

Publicerad 2013-07-17 14:53:23 i Allmänt,

ni märker så har jag en kamp med mig själv och den är kämpig :( Jag kämpar varje dag och jag hoppas varje dag att jag ska ta mig igenom den. Svårt att förklara detta och svårt att få andra att förstå hur det är. Men att jag försöker så gott jag kan, för att man ska förstå varför jag är som jag är vissa dagar och så. Maten är i magen nu och disken den får vänta till kvällen för att i dag tänker jag vara lite lat he he he Barnen dom leker gott och skratten dom ekar mellan varven. Man får sån ro i kroppen när barnen leker och har kul :) Gubben han är ute å fixar igen så att jag har tänt i pannan, det lär behövas en dusch för hans del sen. Sooooooolen den bara lyser och det är gott :) ska bege mig ut och hänga tvätt mm så att vi får se om jag tittar in mer i dag eller denna vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela