lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Super fint

Publicerad 2013-07-11 14:38:51 i Allmänt,

Har bara sovit någon få timma i natt men kändes ändå bra.
Vakna och klev upp med vetskapen att jag var tvungen att åka och handla suck.
Men för att ladda och hitta modet till det så blev det frukost och lite röj bland saker där uppe.
Så nu är det fint och känns bra, Bella var nyfiket med och röjde runt :)
När vi var klara med det så blev det lunch i magen och sen bar det av.
Nu har vi kommit hem och packat upp mm och nu myser barnen med Bella.
Jag sitter här och filurar lite och kladdar här.
Ska bli kyckling gryta med pasta och det älskar barnen och det var länge sen nu.
:) :( receptet fick jag av underbara Sarah.
En vän från en svår och svunnen tid nu, men tänk vad man tar med sig.
Hanna och Anita är inte hemma i dag :( och vi saknar dom massor nu.
Men att i morgon får vi träffa dom igen :)
Nä nu ska jag leka och stoja med min son.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela