lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Super

Publicerad 2013-07-09 19:54:46 i Allmänt,

Dagen börjar lida mot sitt slut, barnen badar och gubben e ute.
Bella sover ännu, så att det har nog varit en stor dag för en liten kiss unge som henne :)
Jag har gjort alla måsten utom ett, men det tar jag sen när jag har duschat.
Jag vet att det ekar med inlägg men att jag känner att jag har haft så mycket att göra att jag inte hunnit med och min ork till att skriva har varit slut med.
Jag har haft en lååååg dagars period som gjort att jag inte orkat.
Önskar att jag kunde komma på fötter ordentligt så att det bara känns ljust.
Men det är vell som dom säger att när det gått neråt ett bra tag så kan det bara gå uppåt och bli ljust.
Men jag undrar när min tid kommer då det vänder å blir ljusare för mig.
Nä nu e barnen klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela