lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Tyst

Publicerad 2013-07-18 16:58:41 i Allmänt,

är det nu när sonen sover och snutta har åkt iväg. Hon kommer hem till sex och då blir det att åka och ta en glass med barnen. Min älskade man ska med också så att det blir hela familjen denna gång :) Snutta är sur ännu för att hanna onte kan följa med i år och fira semester med oss. Men att vissa saker gör att det inte går och det är givetvis hur synd som helst kan jag lova. Vädret är underbart och vi har varit ute hela dagen. Jag har gjort fint i buskarna och bland stenen så att nu behöver man inte gråta när man ser det hela. Gubben e snart klar med allt så att i morgon blir det att lägga asfalt ute och det kommer bli intressant att se hur det blir och det kommer nog ta sin tid. Snutta åker i morgon :( och det känns jobbigt som bara den jag vill inte det kan jag lova. Annars har dagen gått på och det har varit lugnt å skönt :) Nu kör gubben med paddan och det känns i hela huset när det vebrerar Hmm nae det finns nog inte mycket mer att skriva.

Kommentarer

Postat av: Tessie

Publicerad 2013-07-18 21:12:50

Sv; Det har varit lite begodalbana i känslor och feelings på senaste. Blivit lite bränd av en person kan man kanske säga.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela