lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Aaaaaaaaaa vad det kkkkklllllllliiiiiiiaaaaaaarrrrr hela tiden

Publicerad 2013-06-23 12:54:18 i Allmänt,

Jag håller på att bli totalt tokig kan jag lova. Jag skulle vilja kapa av mig foten mellan varven. Där getingen stack mig plus lite till av foten ja där kliar det så in i fan. Skriker rätt ut mellan varven. Saken blir ju inte bättre av att min son ska vara ute i vått och tort. Sitter i lekparken och leker för fullt medans regnet bara öser ner. Suck och han blir tokig om jag tar in han igen. Ja ja det är härligt med ungar :) Men min fot är mindre rolig kan jag lova :( Hoppas det går över bara, googla om det men det stog inte så mycket och så stog det klia inte. Ha ha ha ha fan vad roliga ni är då, hur ska man kunna låta bli när det kliar så in i helvetet att jag är färdig att gråta. Humöret är inte det bästa i dag kan jag lova och inte igår heller. Började klia som satan igår och sen har det hållt i sig. Vakna i natt flera gånger av att det klia å klia å klia å klia aaaaaaaaa grrrrrr kan jag lova. Trött som bara den nu på grund av det :( och jag skulle gärna sova, men att min underbara son vill nog inte det :( Snart dags för lunch i magen ihop med med min son. Sen får vi se när han vill vila. Igår sov han inget på hela dagen lång men han somna vid 19:00 och sov till åtta i morse :) Trött liten prins kan jag lova :) Vakna i morse och det var inte roligt väder ute REGN som bara den, så vädret är lika tråkigt som jag är i humöret nu :( Gick upp och fixa frukost till oss och vi hade det mysigt. Sen börja Jonathan springa runt med sin motor såg han fick igår :) Han har lekt med den som bara den sen han fick den :) och det är super kul :) Skönt att man köpt något som uppskattas :) När frukost var bort dukat och man nästan var i ordning så kom barba, och sen åkte han å gubben till Motala. Så nu är det bara jag å skrutten en stund till :) Nepp göra lite nytta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela