lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Buzzador

Publicerad 2013-06-17 22:22:19 i Allmänt,

Jag är med i något som heter buzzador, och där får man testa olika produkter och sen skriva ärligt vad tycker om produkten.
Possitiv som negativ kretik ska man ge 
Man är inte tvungen att testa allt som man blir ebjuden, du kan tacka nej till en kampanj också.
Det kostar inget att vara med eller att komma med i en kampanj om man inte vill, det finns kampanjer där du får betala en summa för att få testa det.
Jag tycker att det är spännande och roligt och jag tycker om att buzza mina vänner och se vad dom tycker om produkten.
 
Och nu idag kom mitt paket från buzzador som jag väntat på :)
En hel paket full med Nestle mini frukt på både drick förpackning och burk :)
 
 
 
 
 
 
 
Som ni kan se på bilderna så var min son först på plats med att titta och utforska paketet som kom, han klättra upp för att få se och få vara med.
Jag hade en himla tur som kom hem med i lagom tid till frukt stund, och det sög i magen på han kan jag lova.
Så att han fick välja vad han ville ha och han valde att ta en av drick varianterna.
Mmmmm vad gott han tyckte det var kan jag lova :)
Han fick en av mig men han gick och hämta själv också, så att det sluta med att han fick i sig tre stycken 
Lycklig som bara den å tyckte det var så så så så så gott
 
 
 
Jag måste säga att jag tycker att drick varianten var super smidig och det var guld värt att det finns skruv kork till dom, super smidigt så man kan stänga och spara det som blir kvar.
Toppen tycker jag, och jonathan tycker att det var smidigt att dricka ur och inget krongligt alls.
 
Nu är det så här att jag har en del att dela ut, så är ni sugna på att testa och vilja hjälpa mig så hojta till så kan jag skicka så ni får testa :)

 

Kommentarer

Postat av: Tessie

Publicerad 2013-06-17 22:44:16

Så fina bilder, han ser ut att gilla dom som sagt! :)

Sv; Jaa hon är världens goaste, så söt och go! :)
Nee, var väl mer bilderna jag kände var magiska, så rubriken blev som den blev! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela