lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Dagen

Publicerad 2013-06-03 21:30:23 i Allmänt,

Ja dagen den har gått sin väg och det har varit tårar till och från under dagen och mycket tårar då när jag var hos pappa.
Tog en promenad in till maggan i dag för det var verkligen väder för det, jonathan han myste som bara den under promenaden och det gjorde jag med.
När jag kom hem igen blev det att åka till vadstena och lämna nycklar till gubben som han glömt och efter det blev det raka vägen hem till lilla pappa.
Vi drack kaffe och pratade om allt och det kändes som vi kom närmare .
Sen hem och lämna bilen och en promenad och hämta skrutten.
När vi kom hem så somna vi och sov tills david kom hem igen :)
Upp och stack iväg å handla lite och sen hem.
När vi kom hem blev snutta dålig som FAN kan jag lova, hon fick skalle bang och det gjorde ont när det blev ljust och vid ljud.
Tillslut kräktes hon :(
Så att hon somna 18.00 utan mat mm
imorgon får hon vara hemma min lilla gull unge

Kommentarer

Postat av: Marika

Publicerad 2013-06-04 16:41:47

Låter som hon fick migrän.. Samma symptom iallafall..
Kram på er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela