lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Denna

Publicerad 2013-06-17 11:35:00 i Allmänt,

Text är från en av alla låtar som min älskade mamma älskade Denna låt var den sista vi sjöng ihop till med ett glas vin och skratt Jag saknar dig mamma jag hoppas att jag en dag får åter se dig och får krama dig å säga att jag älskar dig. I mitt fotoalbum står tiden verkligen stilla för det känns som om du finns vid livet ännu.
 
 
 
I Ett Fotoalbum Här är bilderna vi tog på vår semester när vi missa färjan och kom sist i kön
där är jag med metspö på den smala bryggan när vi hyrde sommarstället där på ön.
I ett fotoalbum där står tiden stilla
mellan pärmarna är allting som förut och varenda gång vi bläddrar ibland minnen kan vi le och säga:
”Tänk så man såg ut”.’
Där är bröllopskortet det har börjat gulna men du är ju lika vacker nu som då där mina gamla älskade föräldrar dom är borta nu för alltid båda två.
Där är första bilden som jag tog på lillan när hon låg i vagnen och hon sprattla vilt.
Och där sitter du och jag i sommargräset vi har picknik på en gammal blommig filt.
Hoppas mamma att du visste hur mycket jag älskade dig och älskar dig än i dag av hela mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela