lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Ett sista farväl

Publicerad 2013-06-19 16:03:28 i Allmänt,

Idag kl 13.00 stängdes kapellets dörrar i skänninge för att  nära och kära till Ragna Valdeqivst samlats  för att ta ett sista farväl av henne.
 
 
Ett farväl av en människa som är stort saknad av barbarn och bonus barnbarn, som är saknad av oss vuxna också.
Ett stilla farväl av en stark, rolig, ärlig och vass människa.
Ett farväl av en underbar människa som betydde mycket för mig och för andra, Ett farväl av en underbar kvinna som älskade att vara med barnen och som alltid hade koll på hur det var med dom , men trots det tyvärr valde denna väg att lämna oss.
Du ska veta Ragna att du är saknad något fruktansvärt, och tårar rinner varge gång jonathan säger inga ragna och när du inte svarar umma ragna.
När han kommer upp till morfar så letar han efter dig men finner dig inte.
När jag kommer upp så saknar jag din gälla röst som alltid sa med glimten i ögat: Men va fan blåser det för vindar i dag?
Jag önskar att du kunna finnas kvar och att man ska få se ditt leende igen.
Men tyvärr inte levande utan jag får det i fotoalbumen när jag tittar på dom.
Tänk vad tiden gick, 15år fick vi ha dig i våra liva, du kom som en vind in och sen stanna.
Men tyvärr lika fort försvann du från oss.
Jag hoppas att du vet hur mycket vi tyckte om dig och uppskatta dig.
Det kommer nog inte gå en dag utan att jag skänker dig en tanke och mina barn kommer göra det samma.
Du är våran ÄNGEL NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 Har varit och tagit kort på alla fina blommor och från vilka här kommer dom :
 
Denna underbara bukett är från mig,pappa och marlene och farmor. Jag fick välja och pappa tyckte om det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela