lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Förlåt

Publicerad 2013-06-14 07:22:00 i Allmänt,

För låt mina trogna läsare som jag har :) men att igår var jag bara så sjukt trött och ungar i sitt esse.
Att jag totalt tappade orken att skriva eller tänka alls.
När min son somna igår somna jag ihop med han.
En utslagen hjälte totalt.
Idag ska jag sätta mig efter att lämnat skrutten och efter att jag kladdat färg i skallen på henne så ska jag lägga ut bilder :)
Idag är det Inge vidare väder heller :( suck.
Men jag funderar på att ta en tur till Vadstena och lägga blomma på Claras grav och säga hej.
Helt overkligt att hon inte finns, att hon är en ängel.
Lika så med Ellinor med, känns inte riktigt sant eller verkligt.
Men att den bittra sanningen den är sån :(
Ska snart väcka min son och fixa på han kläder och frukost i magen :) sen blir det Maggan.
Igår skulle det ha varit fest för dagbarnen också men att det blev inställt på grund av allt regn och åter regn :(
Men att dom skulle kolla på en annan dag :) då det skulle bli festligt igen :) och det ser jag fram imot mycket för skruttens skull.
Jag överlever utan massa folk som ska stirra och tissla bakom min rygg.
Nä nu ska jag sätta fart :)
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela