lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

God morgon

Publicerad 2013-06-28 07:00:03 i Allmänt,

Då har man varit vaken sen sex då, gubben sover he he he
Jonathan gör det ännu också men ska snart väckas :)
Jag vakna till av att Jonathan vakna till lite å sen somna om.
Jag tyvärr kunde inte somna om :(
Så att jag har klivit upp och fixat lite och nu sitter lite här med.
Blir nog en tuff match om regnskyddet men att jag får kämpa på :)
Vädret ser ut att vara fint, solen lyser och inga mörka moln någon stans.
Hoppas att det blir lite varmt och skönt nu :)
Så att man kan få njuta lite ute.
Blir att köpa en blomma till Maggan när jag ska hämta Jonathan som tack för denna termin och stöd :)
Jag hoppas att hon blir glad i alla fall nu.
Hopp min son vaken

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela