lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

God natt

Publicerad 2013-06-07 22:56:24 i Allmänt,

Dagen den försvann, Motala var trevligt och tiden flög sin väg. Hitta tre st kortbyxor till skrutten :) och cider till mig å en capten Morgan åt gubben. När jag kom hem blev det att laga pizza å sen kaffe. Hängde tvätt å lite sen blev det dags att lämna snutta på tåget
:( inget roligt alls Sen blev det hem å börja plantera blommor i ute krukorna. Då kom pappa och vi åkte till farfar å plantera
Sen hem igen och då tyckte pappa att vi skulle åka å äta, han bjöd. Blev Sunrise och vi satt en bra stund å prata mm Sen när vi kom hem blev att plocka ogräs och vattna och hänga tvätt. Sen duschen å efter det öppna jag min
Och det skulle jag inte gjort, blev sjukt trött och känner mig lite onykter. Så god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela