lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Hängd men glad :)

Publicerad 2013-06-27 13:30:14 i Allmänt,

Sitter ute och leker med min son nu, eller han leker och jag kopplar av med en kopp kaffe.
Mmmm det är gott och sen solen som kommer fram och värmer gott :)
Jonathan är lycklig som bara den och det är kul att se :)
Hans far var hemma förut å hämta stege lite snabbt så en kram fick han :)
Japp då är man hängd på instagram då, alla dessa människor som följer yohio, ja det bryr jag mig inte om men att jag blir så trött på det att dom hela tiden skriver att han är perfekt, å såååå fin, ja ni vet allt sånt.
Så i dag kunde jag inte låta bli att skriva att utseendet är inte allt.
Aj aj aj aj aj vad tokiga hans fans blev, ha ha ja herre Gud säger jag bara.
Men är det inte så då?
Att utseendet är inte allt, är vi människor så korkade att vi inte bryr oss om det utan bara på det yttre.
Fixerad värld vi lever i igentligen, och det är faktiskt vi vuxna som prackar på dom det redan när dom är små.
Det ska vara senaste modet på vagnen, skit samma om den är smidig och passar. Det är det senaste så då får man ta om ungen inte sitter bra mm mm
Senaste kläderna, och senaste märket. Skit samma om man går i personlig konkurs på grund av det men senaste måste det vara.
Senaste av allt, jag blir så trött på det kan jag lova.
Och ledsen när man ser detta, för även om du har senaste modet, är dock söt/snygg, har dom senaste prylarna så hjälper vell inte det om du är elak, dum, dryg, ja en idiot.
Jag vill inte umgås med en sån då.
Eller är det jag som är korkad?
Korkad som ger mina barn kärlek, trygghet, lär dom att vara snälla, omtänksamma, ärliga och att man inte ska vara dum.
Visst att det finns dom som har det senaste av allt men ändå är bra, men dom är lätt räknade det tror jag nog.
Varför inte låta barn vara barn?
Varför hålla på??
Jag skiter vell hur folk lever mm men jag blir irriterad när det ska prackas på andra.
Och tittas ner på den som inte lever så.
Då blir jag irriterad å släpper en åsikt.
Ha ha ha min son han har sand upp till öronen :) blir att borsta av han ordentligt sen :)
Jag har fått lunchen över stökad och mat finns åt gubben när han kommer hem igen :)
Lite små fuktigt över allt efter gårdagens regnande och mörker.
I morgon är det sista dagen hos Maggan och sen är det sommar lov :) för Jonathan tills veckan efter marken.
Blir en lång lång lång semester för Jonathan men att jag har lekparken här hemma och sen får man hoppas på bra väder så man kan åka och bada mm med barnen.
Mysigt om man kan få värme så man kan inviga picknick korgen och badkläder å sen dra iväg ett tag å bada å plaska å fika.
Jonathan å snutta skulle nog uppskatta det massor massor tror jag :)
:( ser ut att kunna bli lite regn för det finns en del mörka moln på himmelen och lite smått kyligt när solen försvinner.
Skulle kollat runt lite på nätet åt pappa men orken å lusten har inte funnits där alls.
Se om orken kommer sen i kväll när skrutten somnat.
Ja vi får se.
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela