lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Hemma :)

Publicerad 2013-06-28 09:11:02 i Allmänt,

Japp då är man hemma igen och gubben han ligger å sover ännu Jonathan var lite sur och irriterad å skulle inte vara med alls på noterna Men till slut fick jag på han kläderna och kom iväg med han. När vi kom så prata jag med maggan om nästa vecka och det var lugnt med det hela. När jag skulle åka så kom rebecka och hennes föräldrar och dom hade slagit på stort kan jag lova. Marita,maggan,hanna fick var sin blomma och dom verkade vara rätt fina. Såg inte för att dom tog aldrig upp dom. Stackars ann-marie fick ingen :( Så därför besluta jag mig för att ge henne med en blomma när jag ska ge maggan det, känns lite dumt att ge blomma nu när dom gav men att det är nog flera som kommer göra det tror jag nog :) Jag tror det blir att ligga ute å lyssna på min bok som jag ladda ner igår :) Vad dagen mer har att erbjuda ja det får vi se, jo jag vann regnskyddet så att dagen är bra. Jag ska förbi hanna och anita ev i dag om deras kasse kommer och sen ska jag höja upp anitas fotstöd på rullen så att hon sitter vettigt. Jag ska ta och göra lite nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela