lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Hemma :)

Publicerad 2013-06-05 10:38:00 i Allmänt,

Ja då har man varit hemma en stund, och jag har druckit en efter längtad kaffe.
Solen den lyser så gött och det är rätt skönt ute :)
Tur med vädret har dom i dag som tar studenten och bil krusingen här i skänninge får en fin dag också.
Gick iväg med Jonathan och knalla för glatta livet och kom hem till maggan.
Men där fick jag vända och gå till lokalen för det är där dom är i dag, hmm har hon sagt men förvirrad 
 
                                                                
 
Mamma som jag är så hade jag glömt det givetvis suck.'
Känns i bland som på bilden kan jag lova.
Väl framme ringer luren och det e gubben så jag säger att jag ringer upp.
Lämnar skrutten som är hur nöjd som helst med att få komma till sina kompisar och leka och att få träffa maggan igen.
Sen går jag hem til Hanna när jag är vid bjälbotull skolan kom jag på att jag skulle ringa gubben.
Ringer gubben och han ber om att jag ska sätta öl på kylining, pratar lite allment och sen säger jag att jag ska gå in till hanna för att boka tvätt stuga.
Suck då säger gubben att jag inte behöver det för att tvättmaskinen kom idag så att jag kan tvätta sen när han kommer hem.
Suck så att in till hanna och kasta mig på toa och sen knalla hem igen.
Så att motion det har jag fått, och sen vid ett ska jag knalla iväg för att hämta skrutten.
Det kommer bli mycket  
 
Knallande i dag kan jag lova.
När jag har kladdat klart här ska jag 
Tänk om man ändå hade en sån här snygg att klippa gräset med, hmmm kanske skulle ta och önska sig än när man fyller 40 he he he he.
Sen blir det plocka lite och sen är det nog dags att knata.
Idag kommer gubben hem tidigare och i kväll blir det att möta upp underbara hanna och pappa för att gå och kolla på 
 och gubben han ska nog dricka några  så att vi får hoppas på bra väder och trevligt runt om.
Jonathan han ska åka i sin vagn med ratten ikväll sa han och det får han så gärna göra :)
Nä ta och göra lite nytta då
Bilderna är från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela