lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Ingen rolig dag

Publicerad 2013-06-25 11:36:49 i Allmänt,

Nä detta var ingen rolig dag alls :( Vakna av att skrutten tjuttra och greja. Men när jag även vakna så upptäckte jag att är genom förkyld och näsan bara rinner å rinner å rinner. Jonathan är nästan lika förkyld :( Men det kan ha med saken att göra att vi tvätta bilen igår och blev blöta å kalla brr Man kände hur man tinade upp när man duscha. Så att det är lite tjurigt från Jonathans sida och lite från min med :( Skulle fixa lite i mitt växthus men suck nu är det bara att boma igen det Allt växer som det ska och det kommer / skulle bli fint och gott, men mina oinbjudna hyresgäster har tagit över. Flera myr bon och det bara kryllar om dom. Fick ta tryckluften och blåsa av mig när jag kom ut :( Vad tråkigt det är när man inte får ha något i fred :( Jonathan leker för fullt i lekparken och jag kämpar för att orka sitta upp. Men jag sitter ute med han :) Prata med snutta förut i morse och hon har super kul :) Hon har mycket att berätta när hon kommer hem igen :) Jag har beställt sim kort till hennes surfplatta nu så att hon kan ha den med sig när vi åker. Tvättar mm gör jag och jag ska försöka orka göra det sista med bilen :) Får se om jag sätter skrutten i vagnen och går en svänga. Gräsklipparen är igång med för fulla muggar :) se om jag får trimma i kväll Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela