lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Kväll

Publicerad 2013-06-09 20:13:58 i Allmänt,

Fan vad fort denna dag gick, har inte märkt när det blev kväll inte. Morgonen blev det lugnt, drog oss lite längre i sängen och busa. Sen blev det frukost och lite bus på det. När vi var klara så gick vi ut, jag fixa tvätten mm och sonen å min man fixa lite av varge. Efter en stund ringde luren och vi fick besök av Henrik och Emmy :) Barnen busa och gubbarna prata på.
Sen blev det fika och lite prat. Under tiden vi fika så kom Petrus och Tessan dom skulle fixa med sin bil lite. Sen blev det dags för mig att åka å hämta snutta och handla. På vägen till Mjölby så somna skrutten gott och det blev tyst å skönt som bara den. Hämta upp snutta och hon satt med jonte som sov medans jag handla. Sen blev det hem och fixa mat och disken. Pappa kom en sväng å prata och jag ska hjälpa han lite i morgon med att packa å röja lite. Sen gick barnen ut och lekte lite mer. Jag dammsuga och starta vår nya medlem i familjen
Och nu kollar vi på tv, alla måsten och ungar rena.
Och nu säger jag god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela