lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Kväll

Publicerad 2013-06-20 22:17:26 i Allmänt,

Sen kväll men det är ljust och fint ute i alla fall, och vädret i dag har varit underbart kan jag lova :)
Pappa kom och väcktes oss för att han skulle lämna pengar och sen åka till stugan och fixa lite.
När han hade åkt så fixa vi frukost och lite och sen fixa oss i årdning.
Vid 10.00kom gubben hem igen från jobbet, då palla hans rygg inte mer och han hade fått tid till någon knotknackare som han skulle till-
När kl blev 12.00 så bar det av till vadstena för att hämta hanna och sen när hon kom så bar det av till motala för att fixa lite.
När vi kom till banken så var den jäveln stängd så att det var bara att glömma det, så vi tog bolaget mm gott :)
Hanna hon fynda i dag på hm och det gjorde jag med :)
När vi var klara inne i centrum bar det av till maxi för att handla.
Men att det blev en fika innan och sen bar det av till affären :) 
Jonathan han skötte sig galant och det gick bra att handla, hmm trots att jag fick panik för det var folk fan över allt och jag som inte gillar folk och har problem med att ha folk runt mig.
Men vid 16.00 satt vi i bilen och åkte hem, seg som bara den kan jag lova var man och man ville bara sova zzzzzzzzzz
När jag kom hem blev det att laga mat och diska och fixa och sen blev det dusch och nu sitter jag här.
Jag har en trött son brevid mig som jag tror somnar snart och det ska bli skönt :)
Gubben han sitter och lider i soffan kan jag lova och jag hoppas att det går över med tanke på att det är inte roligt att se han sån här :(
Jag har fixat till lite av maten i morgon och så har jag gjort tårtan klar :) Jonathan han suktar efter den kan jag lova men att det blir tårta i morgon efter att vi har kommit hem :)
Hela familjen ja vi som e hemma ska gå ner och titta på lite firande i morgon med hanna och anita :)
Bara vädret håller sig fint så att man kan gå och bara det inte är för varmt ute.
Men att vi får se i morgon hur det blir.
Pappa han ska tydligen vara i stugan hela helgen så att det blir nog ev en tur dit men att det får vi se hur det blir.
Vet inte riktigt med allt just nu och det finns en del som far runt som man inte får på plats.
Mmmm livet det är krongligt mellan varven och jag önskar det vore enkelt.
Känns som om jag ska skrika ihjäl mig inombords och att jag kvävs mellan varven.
Jag mår skit och jag hoppas att jag får tid snart till min psykolog så att jag kan orka ett tag till med allt.
Jag tackar gud för mina två underbara ungar som gör livet värt att leva annars hade jag nog varit över på den andra sidan för länge sen nu.
Mörkt mörkt mörkt är det nu.
Nä nu ska jag ta och va med min son :)
God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela