lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Kväll / nytt försök då

Publicerad 2013-06-11 23:29:21 i Allmänt,

Japp då är det kväll och dagen den flööög iväg som bara den. Vakna i morse och klev upp, trött som bara den. Fixade frukost och greja. Efter det så börja jag stor städa och det var hur gött som helst när det var klart :) Vid halv tolv då vi fått på oss kläder och snyggat till oss. Blev det lunch och mums det var gott tyckte vi :) När det var i magen och lite fixat så fick skrutten välja vagn. Valde vagnen med ratt så att den blev det. Knata iväg in till skit hålan och vid kyrkogården så fick han kliva ur och gå :) Skötte sig som bara den och jag var en stolt mamma till Max, hade jag kunnat spricka så hade jag gjort det av stolt het :) När vi skulle knata hem var han nog trött för att han valde att sitta i vagnen När vi kommit en liten bit somna han, och han vakna inte äns när jag bar över han till bilen Plocka in varorna och sen bar det av till pappa. Han skulle tvätta och behövde hjälp. Snutta kom efter en stund å då fick dom glass :) Sen busa dom och bråka en stund. När dom var klara med det inne så gick dom ut. Och jag sprang upp och ner till tvättstugan. Underbart väder i dag så att man har njutit varge gång man gått ut :) När all tvätt var upphängd för tork så åkte vi hem. Innan det så kom ungarna med
Och han blev glad :) När vi kommit hem så bytte snutta om det bar av till träning :) Sen hem och fixa mat och lite, när maten var i magen och lite av varge fixat så var det dags att åka å hämta snutta. När det var gjort så bar det av till bästaste underbaraste Hanna :) och hennes mamma. Anita lycklig och prata på, å skrutten nöjd över att få träffa Bella. En kaffe och kakor till ungarna hanns med och lite prat. Efter en stund fick jag en kjol av Hanna, sjukt snygg och jag är lycklig. Fick även med mig tröjan hem som jag ska låna. Så nu ligger det i tvätt och ska hängas. Sen efter en stund bar det av till pappa för att kolla om han glömt tvätten eller ej, men han hade inte glömt och jag fick vika. Stanna en stund men sen bar det av hem. Gud så skönt att få komma hem och fixa. Väl hemma diska jag och elda å fixa. Gick ut i lekparken å lekte. Nu sitter man i soffan å glor på tv å funderar. Skrutten är hur go som helst när vi är ensamma och lyder å lyssnar på mig. Men när syrran kommer i närheten bråkar dom och det är ett jävla liv. Det är sjukt vad dom bråkar och skriker. Kan syskon verkligen hata varandra så mycket redan? Det är helt galet vad det bråkas och skrutten blir som tokig. Jag fattar inte, hoppas det går över. För jag vet hur Goa dom kan vara mot varandra och gulliga. Hur kärleksfulla och rädda om varandra ! Nu säger jag god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela