lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Kväll

Publicerad 2013-06-04 23:30:02 i Allmänt,

Eller rättare sagt NATT borde sova nu men att det är skönt å sitta. 
Vakna vid halv nio och suck ingen röst nu heller, tyckte sängen var liten och när jag titta till så låg bådà mina barn i sängen. 
Snutta fick vara hemma i dag, för igår hade hon sitt första migrän anfall och var lite orolig. 
Vi myste en stund å prata å busa. 
Nja barnen prata och jag väste som sir väs. 
Sen blev det frukost å jag kan lova att snutta var hungrig. 
Efter det så lekte barnen och jag städa och fixa. 
Pappa ringde lagom till vi skulle åka, snutta fick prata och jag svara på papper. 
Han kom hit och var trött å orolig som bara den. 
Han är ensam och det är jobbigt för han, men jag finns här för han :)
så att han prata å jag skrev på papper, erbjöd han att följà med till city gross men att han avböjde på grund av att han var hur trött som helst. 
Jag och barnen åkte iväg men när vi kommit halv vägs så möttes vi av detta:
Och vi satt säkert i 20 min innan vi fick åka vidare. 
När vi kom fram så gick vi in på Karlssons dom hade rea till Max, men att det var rätt ut plockat. 
Men att jag hitta skit snygga skor till skolavslutningen till hennes klänning :)
Och dom var nästan gratis, helt sjukt. 
Har ingen bild att lägga ut för hon gömt dom orolig för att dom ska komma bort. 
Sen blev det upp och handla mat och då hitta jag :
Och han blev hur glad som helst :)
När vi åkte hem så somna han gott i bilen och vi satt fast igen halv vägs hem i kö. 
Dom la ny asfalt så det var därför. 
När vi kom hem lät jag han sova och jag fixa mat. 
Pappa kom efter bara fem min efter att vi kommit hem. 
Han skulle iväg och komma senare. 
David kom hem och vi åt. 
När vi hade ätit och fixat disk mm mm kom pappa igen och då fika vi, vi testa mjukglassen på paket Atlas. 
Den var ingen super hit men ok. 
Efter fikat och prat stunden åkte pappa hem och vi gick ut och satte buskar. 
Så att det är skönt att sitta nu :)
Ledsen mellan varven och saknaden är stor. 
Trodde inte den skulle bli så stor men det är den. 
Hennes ungar har börjat sittt krig och gamande runt saker. 
Pappa har det rätt tufft och jag stöttar så gott jag kan. 
Men det är inte lätt och orken tryter ::((
Känns konstigt att inte åka och jobba och man är rast lös. 
Men att jag gör så gott jag kan. 
Nä nu säger jag god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela