lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Lite gjort

Publicerad 2013-06-25 14:34:55 i Allmänt,

Snörvel snörvel ja då har man fått lite gjort då :)
Hängt tvätt och fixat vagnarna så nu är dom rena :)
Fixat lunch och fixat disken
Gjort det sista i bilen så nu kan man åka när man känner för det :)
Kommit fram till vad det blir för mat och funderar på att tuppa av.
Men mitt i allt detta har jag sprungit typ sjuhundrafemtioelvatusen gånger och snytit mig.
Ibland har det varit som om något vridit på kranen för mig.
Knapt man vågat nysa vilket man gjort nu enmiljongånger typ suck och åter suck.
Sitter nu i lekparken igen och jag hade hoppats på att skrutten velat sova.
Men icke då :( det kan jag nog fet glömma :( tror jag.
Nä ta och leka lite då

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela