lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Lugnt

Publicerad 2013-06-23 21:15:30 i Allmänt,

Ja just nu är det lugnt, och regnet öser ner utanför Hitta en cider som verkade go på bolaget, och nu när jag öppna den upptäckte jag något roligt :)
Ha ha Hanna då, gör du vuxen dricka utan att tala om det. Dagen har varit halv seg och tråkig en stund. Så att det blev som så att jag satte skrutten i bilen och begav mig till Hanna. Vi var ute och gick en bra stund och skönt var det. På vägen hem så råka vi ta vägen förbi Palmqvist hus, och dom var ute å greja. Så Jonathan gick in på gården och lekte en stund. Sen bar det av hem, och då fick jag rycket att klippa gräset och greja. Och i morgon blir det att gå med trimmer och fixa lite. Jag har diskat och fixat, så att jag kände att jag var värd en cider och njuta av tystnaden. Nepp nu blir det inte mer i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela