lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Lugnt

Publicerad 2013-06-08 16:41:53 i

Idag är det tjej Vättern och det är cyklar över allt kan jag lova.
Så när jag å skrutt gick in till Hanna och Anita så var jag tvungen att ha koll på cyklar och bilar.
Synd å säga att cyklisterna tog någon hänsyn och så gnäller dom på andra.
När vi kom fram så gick vi till ÖB och tur var att jag tagit med kortbyxor till sonen för att det var kyligt när vi gick.
Gick och titta å strosa lite och sen blev det fika :)
Mmmm gott tyckte skrutt och å åt.
Han fick en vatten pistol när vi var på ÖB och ha ha ha den har han testat på pappa :)
Lagat mat och dammsugat mm så nu sitter jag gott i soffan å känner hur tunga mina ögon är.
Skrutt å pappa är ute.
Min pappa ringde när vi satt på ÖB och han var i stugan.
Ville ha hjälp med hur man läser sms.
Så jag tror han fixa det :)
Han visste inte om han skulle sova i stugan men vi skulle höras av i kväll.
Nu eldar jag för att kunna diska och duscha :)
Nä ta och blunda 5 min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela