lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Morgon

Publicerad 2013-06-07 06:32:53 i

Solen tittar fram och fåglar sjunger, kan det bli en bättre start? Nä jag tror inte jo eller jo om man inte vore så så så så så tröööööööt hela tiden.
Men att man blir nog snart pigg igen och alert.
Jonathan ska till Maggan och jag ska med Hanna till Motala å fixa med bank mm.
Snutta sover hos Emma så henne hämtar jag när vi är klara med Motala.
Snutta åker :( i dag till ja just det så att det kommer bli tomt å jag kommer Sakna henne till Max.
Vädret ser ut att bli toppen så att det känns skönt.
David ska iväg och ombesiktiga bilen nu på morgonen så att man får hålla tummar :) nu.
Annars så blir det lugnt och det blir att TVÄTTA :) :) :)
Tvätta en maskin igår och den funkar fint :) så att nu blir det å tvätta i fatt allt som man ligger efter med :) eller :( om man vill se det så.
Toppen dag igår och tack Hanna å Anita för dagen :)
Mmmm vad gott det är att sitta med en god kopp kaffe och njuta av tystnaden och bara få vara i 5 min innan man väcker hela huset.
Jag måste säga att jag ÄLSKAR ÄLSKAR vår lekpark och att det är det bästa vi lagt pengar på till barnen.
Är så skönt att kunna släppa dom lösa och dom får busa av sig till Max :) behöver inte åka över allt för att kunna leka.
Utan det kan dom utanför dörren :)
Jonathan bor i lekparken hela dagarna när han är hemma och det är skoj att se han hålla på :)
Gunga älskar han som bara den och högt.
Ja jag är verkligen tacksam för allt det.
Nä dags att väcka skrutten å få på han kläder och få i han frukost :)
Blir kanske lite bättre uppdateringar i dag ;)
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela