lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Mys på hög nivå :)

Publicerad 2013-06-27 10:35:08 i Allmänt,

Vakna eller blev väckt av min gulle prins som ville att vi skulle gå upp vid 07:00
Nää kände jag men att jag fick kliva upp och se glad ut.
Titta ut och vädret var mulet :(
Suck ingen glädje av att titta ut inte :(
Sen blev det frukost och lite prat :)
Hur lugn som helst är han i dag eller rättare sagt så länge vi är ensamma.
Efter frukost har det hmm inte blivit mycket gjort inte.
Vi har lekt och busat å sen hamna vi vid tv-in och myst.
Jag passa på och titta runt lite åt Hanna.
Men som det känns och ser ut så är det nog det bästa att hon tar abonnemang.
Tror det blir billigare, och hon får allt hon vill ha.
Sen är det nog billigare med tiden :)
Ska åka hem till henne å hennes mamma i kväll å prata med henne om det.
Gubben kommer hem vid ca tre och ska duscha å fixa sig lite snabbt.
För sen ska jag å skrutten köra han till Johan i Motala och sen ska han å Johan åka vidare med arbets polare till Linköping.
Det blir firma fest i kväll så att 17:00 ska dom vara i Linköping och sen blir det party fram till åtta för då ska dom äta.
Sen blir det party igen.
Klockan blir nog mycket innan han är hemma ;) och rund kommer han vara.
Så att i kväll blir det bara jag och skrutten, så att vi besluta oss för att över raska Hanna å Anita en sväng.
Sen hem å bada/duscha å sen mysa tills han somnar.
Nu är vädret oroligt, och ena minuten sol andra mulet som bara den.
Så att jag funderar lite på om vi ska ge oss ut i lekparken å busa en stund :)
Jag tror att skrutten är lite sugen på att göra det :)
Nä ta på oss kläder och gå ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela