lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Natt

Publicerad 2013-06-03 23:14:38 i

Ja nu är det verkligen dags att sova och vakna i morgon.
Jag känner hur trött jag är plus att jag tappat rösten.
Börja igår med att jag fick hosta och den blev värre å värre å värre hela tiden.
Idag när jag vakna så var jag riktigt hes och nu är rösten borta men inte hostan :(
Hoppas man blir frisk snart :)
Har varit och tittat till snutta några ggr och hon sover gott som bara den
Men som sagt
GOD NATT

Kommentarer

Postat av: Tessie

Publicerad 2013-06-03 23:22:35

Sv; Ja några saker är nog säkerligen bra, man får prova och se! :)

Postat av: Tessie

Publicerad 2013-06-04 23:59:45

Sv; tack fina du! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela