lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Natt

Publicerad 2013-06-12 22:11:51 i Allmänt,

Nu är det snart dags att lägga sig å sova.
Känner hur hela kroppen har slappnat av och jag är trött nu.
Allt är klart så att det borde flyta på rätt bra i morgon bitti.
Men att som vanligt är det vell något som ska strula och bråkas.
Jag hoppas att vädret håller sig fint och att det får vara det fram tills skolavslutningen är klar.
Tråkigt om dom ska vara fina och sen bli blöta.
Men att vi får se hur det blir och vad som händer.
Tittat på efterlyst och jag blir galen varge gång.
Hur kan man ge sig på pensionärer?
Att slå dom så totalt, jag finner inte ord och jag blir helt ja jag vet inte.
Nä nu ska jag bära upp min son och sen sova.
God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela