lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Natt

Publicerad 2013-06-01 23:13:38 i Allmänt,

Ja nu är det skit sent som vanligt :( men att en toppen dag har det varit :)
Snutta har varit och sett Sverige mot Norge i Linköping och vi vann med 2-1 hurra hurra hurra !!!!!!!
Så hon hade hur mycket som helst att berätta för mig. 
Hemma gjorda burgare blev det till middag mmmm vad gott 
Pappa har varit förbi och fikat å pratat lite skit mm och barnen tyckte det var roligt som bara den :)
Snutta blev sur för att Anita och Hanna varit utan att hon var hemma så att i morgon får hon träffa dom :)
Underbara Anita har fixat så att vi ska iväg och titta på kattungar :)
Kan lova att barnen ser fram i mot det
Jag har tagit mig tiden och fått smak råd av Hanna till ett nytt skal till min Lur, så att nu ser man fram i mot att få hem det :) 
ska även fixa ett iPhone tränings band som man kan ha när man är ute och går och tränar. 
Man får hoppas på att det blir riktigt fina dagar framöver :)
Min underbara
Dotter diskade åt mamma så att jag kunde sitta en stund. 
Tvättat hemma hos Hanna har jag gjort så att vi har rena kläder. 
Hoppas vi hittar någon ny tvättmaskin i veckan :)
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela