lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Njuter

Publicerad 2013-06-24 20:20:59 i Allmänt,

Sitter ute nu i lekparken med min son. Han leker för fullt och gör ljud till lastarn och traktorn :) Solen tittar fram lite nu efter kvällens regn som varit. Gubben kör runt i lastarn för fullt och fixar till det, det blir nog bra bara sakerna flyttas hundra gånger till. Bilen är klar nu i det stora hela, ren inuti och utanpå:) dammsugat inne och maten å disken avklarade. Nu ska man bara få in skrutten om en stund för att bada och sova. Sitter och funderar på allt mellan himmel och jord. Och kom på att i år är det hela familjen som åker men ändå inte :) :( Underbara Hanna kan nog inte följa med som det ser ut nu på våran semester. För vissa omständigheter gör att det inte går för henne att vara borta länge. Kommer bli tomt utan henne, och kännas konstigt. Men att jag får överleva ;) Jag har min familj med mig i alla fall :) Undrar just hur snutta har det i skara sommarland. Hon har det säkert kul och alldeles utmattad :) Tankar far även till david, min underbara david. Jag har han att tacka för så mycket och jag är så glad över att ha han i mitt liv. Ett liv utan honom och vår underbara familj vi skapat ihop, det kan jag inte tänka mig. Får ångest av att tänka på det. Man ska vara rädd om det man har, och även om vissa dagar inte alltid är så underbara så ska man vara tacksam över det man har. Jag kommer alltid att älska dig och barnen. Hmm satans mygg, dags att gå in ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela