lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

RAGNA

Publicerad 2013-06-02 21:29:45 i Allmänt,

                                                          
 
 
                                                        
 
 
Nu i kväll för en stund sen så lämnade Ragna oss, hon lämna oss efter lidande.
Jag vet att du ser ner nu från din himel och vakar över våra barn, dina barnbarn och bonus barnbarn.
Ditt humör och din glimt kommer jag sakna som bara den och våra samtal varge dag.
Varför var just du tvungen att lämna oss???????
Saknaden kommer att vara stor och jag kommer aldrig att glömma dig.
Du var inte min riktiga mamma men du tog den platsen naturligt och du fanns där som min mamma även om vi aldrig sa det.
Mina barn såg dig som en mormor och dom tycker om dig som bara den.
Saknaden kommer alltid att vara stor nu och jag vet inte hur man ska orka.
Jag hoppas att du har det bra nu och att jag får se dig när det är min tur.
Tårar rinner och det gör så så så så så ont, du är saknad.
 
 
 
 
                                                            
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
bilder från googel
 
                                                        
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                     
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Marika

Publicerad 2013-06-03 06:50:59

Beklagar. Vad hände? Var hon sjuk? Kram!!

Postat av: hanna

Publicerad 2013-06-03 09:21:36

Sov så gott Ragna....

Postat av: Tessie

Publicerad 2013-06-03 13:22:13

Jag beklagar verkligen sorgen. Kram

Sv; Tack för dina fina kommentarer, dom värmer! Trivs och trivs.. jag har väl stunder då jag helt enkelt bara accepterar att det är jag.. :)

Svar: ååå du är underbart go du :)
Monia (jacobsson) Karlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela