lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Skönt

Publicerad 2013-06-24 15:17:48 i Allmänt,

Gud vilket underbart väder det är i dag :) Solen lyser som bara den och varmt är det, jag nöjt av promenaden som blev då jag gick och hämtade skrutten :) Vakna i morse och solen den lös som bara den. Men att man tänkte i alla fall att fasen vad fort denna helg gick. Men snart har gubben semester och det ska bli underbart att han har det, fast lite fasa har man inför semestern då man ska åka, tänk om skrutten tar fram sin icke så fina sida utan den trotsiga som gör att man kan ha nerverna utanför kroppen i stället för insidan av kroppen. Japp min älskade skrutt unge har kommit in itrots åldern och det är med besked kan jag lova. Han testar gränser hela tiden och han håller på med allt som han vet att han inte får göra. Suck detta med trotsålder det har sina prövningar och man har en tuff match att rida ut. För att motstånd det får man allt från han för att han är uthållig och envis som bara den så att det gäller att stå i mot och kämpa på. Jag hoppas att detta går över snart så att man kan få tillbaka sin underbara son igen :) Men att mellan varven så är han hur go som helst ju. Prata med snutta 06:00 i morse för då satt hon i bilen på väg till underbara
Så att hon kommer ha det skoj nu i två dagar kan jag lova, kul för henne att komma ut lite och se sig om lite. on prata på som bara den och det var kul att höra henne. Dock är det lite tråkigt att han ska lägga sig i när hon och jag pratar och att hon frågar han om allt man pratar om. Som tex när jag prata med henne i dag så sa jag att du får vila lite i bilen nu när det är långt att åka så att du orkar busa sen och bada å åka karuseller som bara den. Då säger hon vänta, å sen säger hon pappa ska vi sova i bilen? Nä säger han va fan ska ni göra det för när ni har en stuga att sova i ikväll. Suck och åter suck inget roligt alls kan jag lova :( Men att det blir nog bättre med det hoppas jag. När jag kom hem efter att kört skrutten till maggan så satte jag mig vid datorn och skrev här, men suck det blev något fel så att allt jag skrivit mm det var bara bort suck säger man då. Så jag bestämde mig för att åka till mjölby och fixa lite ärenden oc njuta av ensamheten en stund. Dock har jag fobi när det gäller folk så jag var hemma på 40min igen. När jag kom hem så satte jag igång med att städa bilen och suck det behövdes som bara den kan jag lova. Det tog mig 2timmar att damma ur den och dammsuga den. Så nu har jag mattorna kvar att skura av och sen tvätta bilen utvändigt också. Jag håller på att tvätta bilstols klädseln som jonathan har och sen skyddet mm så att bilstolen kommer nog i i morgon igen. Mattorna dom får nog ligga ute och torka sen en stund innan jag lägger i dom. När dammsugat klart såg jag att det var dags att gå å hämta skrutten så då blev det promenad. Han somna gott i vagnen på vägen hem kan jag lova
Så att nu tinar jag fers och tvättar. Inget direkt spännande som hänt men att det har varit en skön dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela