lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Snart åka

Publicerad 2013-06-28 12:10:19 i Allmänt,

Då har man gjort lite nytta och nu sitter jag i soffan med fötterna på bordet ;)
Så så så skönt att få sitta lite och inte höra kom mamma, kom mamma, kom mamma.
Men att jag saknar min prins massor i alla fall.
Vädret är toppen men fy vad jag är trött trött trött.
Funderar på att sova när skrutten sover sen en stund.
Gubben är ledig i dag och det är kul, vi prata om att åka en liten tur till Motala men att jag vet inte hur vi gör.
Får se vad dagen bjuder på och vad skrutten är på för humör.
Och hur he he he hur gubben mår och känner sig ;)
Snutta ringde förut och hon hade blivit lite firad i dag :)
Saknar henne som bara den och önskar att hon vore hemma hos oss.
Jag vet att skrutten saknar henne massor massor massor.
Var en tanke som slog mig, tänk vad häftigt om man har bloggen kvar när man är 60 och 70 och tills man inte orkar skriva mer.
Då kan ju snutta ta över den och fortsätta skriva :)
Det skulle vara riktigt riktigt häftigt :)
Suck varför är det bara skit på tv när man har en stund över?
Alltid så :(
Nä ta och göra något mer innan det bär av till Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela