lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Snart sova

Publicerad 2013-06-19 21:39:51 i Allmänt,

Då är det snart dags att sova, skrutten ligger redan på min mage och sover gott :)
Dagen den gick rätt fort och vädret helt underbart :)
Nu regnar det men vad gör det när man ska sova.
Man är rätt trött nu när man får sitta och slappna av en stund.
Och man blev ännu tröttare när man lät dagens sorg lägga sig.
Fortfarande inte riktigt fattat vad som hänt, att hon är borta :(
Men att så är det i alla fall vare sig jag vill eller inte.
Annars har det varit en ok dag, och jag känner mig rätt nöjd.
Förutom att folk alltid ska prata om mig om vad jag gjort och inte gjort i min ungdom.
Fan snälla människor väx upp någon gång och lev inte i det förflutna.
Men men men men men vad ska man göra?
Jag är dömd för det jag gjorde som ung och det får jag lida över.
Medans andra kan ha levt värre men det e okej.
Och jag vet barba att du inte skulle prata med mig om du lyssna på allt folk säger om mig.
Du behöver inte tala om det varge gång.
Nä nu säger jag god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela