lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Vänner

Publicerad 2013-06-17 10:30:02 i Allmänt,

Är det verkligen så? Jag har haft många vänner som kommit och gått, som ung då byttes det hej vilt och så ska det nog kanske vara också. För än i dag slänger jag dom en tanke och en undran vad dom gör, hur dom mår och hur det gick. Men som vuxen kan man ju tycka, jag tycka i alla fall att man ska ha kommit till ro och har sina trogna vänner som man är lojal mot och som är lojala tillbaka. Jag trodde jag hade det i alla fall men ack vad man lär sig med tiden eller får sin näsbränna mellan varven. När jag och david blev ett par ordentligt, så kom det en vän tillbaka som jag saknat så sjukt mycket och som betytt en hel del. Började umgås flitigt och vi hade super kul, tala om allt mm mm men sen bara dog det med tiden tror jag, eller jag vet inte vad som hände riktigt. Jag fick jonathan och sen försvann hon mer och mer från mig, fikade några ggr och så men att det dog ut. Hör av sig ca var6:e månad och undrar hur det är och om vi ska ta en kaffe. Svarar varge gång att ja visst hör av dig när du har tid. Men sen blir det inte mer, heter att det är så mycket mm mm men att alla andra finns det tid för att träffas. PANG det var ingen äkta vän då trots allt :( Sen ser man vilka som finns runt henne och man är fan inte dum utan lägger ihop ett å ett, jag har varit med för länge för att inte fatta.
Sen har man dom ex vänner som än idag pratar skit och som lever kvar i det gamla, visst folk får leva som dom vill, vara som dom vill men är det inte dags att växa upp nu? Glömma det gamla och se att vi har vuxit upp nu? Ni var ju inte mycket bättre ni om ni ska se sanningen, men jag dömer er inte i dag, eller bryr mig om er. Så varför ska ni ödsla då tid på att prata om mig och få mina riktiga vänner att springa? Nu är det ju som så att dom är vuxna och har gjort sin bedömning om mig och valt att stanna, så att ni har inte mycket för att ni försöker. Sen vet jag att det finns en liten person om jag var super super tajt med i skolan och hade super kul med, hon sitter ibland med en av mina vänner å pratar och undrar vad jag gör mm Och sagt att hon tycker att jag går undan. Om du nu bryr dig och vill vara vän, ta då och kom ut å ta en kaffe. Men att nu tror jag bara att du är jävligt nyfiken för att du hälsar inte när jag gör det. Det är detta som gör att jag hatar folk, det är ärligt kan jag lova. Falska, elaka och bara rent onda, jag har dom jag har runt mig nära och det räcker kan jag lova. Jag behöver inte undra eller fundera på dom. Jag pratar inte med någon eller umgås förutom med underbara hanna och min familj, barba när han visar sig. Men sen är det inte mer heller, och det är för att folk pratar så mycket och dom har ingen aning om saker och sen hittar på något för att ha något att prata om. Jag blir så trött på det och det är inte konstigt om jag är en enstöring som håller mig borta från folk. Tycker det är synd när vissa ska sitta på sina höga hästar när dom inte har något att göra det för. Jag är så tacksam för att jag har min underbara lilla familj och underbara hanna som alltid är lojal och ärlig som alltid finns vid min sida i vårt och torrt. Någon mer underbar vän finns inte och jag är så så så så så tacksam för henne. Hon och jag umgicks mycket när hon var ihop med po, vi var varje dag och jag bodde mer eller mindre hos henne he he he. Sen träffa jag fel och försvann ett tag och sen flera år senare när jag satt hos po som letat upp mig så träffa jag henne. Och från den dagen har hon funnits igen hos mig och hon har inte vikt från min sida en sekund :) Jag hoppas hanna att du vet hur mycket du betyder för mig och mina barn, hur underbar du är som person och bästa vän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du fick mig att våga lita på någon igen och du fick mig att våga vara mig inför dig :) Älskar dig för att du är min bästa vän och gudmor till mitt barn :)
Och det gör du verkligen ju hanna :)
Och du är min underbara stjärna hanna :) Stora kramar på dig
(bilderna är hittade på googel och tagna där ifrån) Till er andra som sitter vid mitt bord och leker vän och sen när ni lämnat mitt bord så sticker ni kniven i ryggen på mig ni kan DRA ÅT HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela