lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Andas ut

Publicerad 2013-03-21 15:14:15 i

Då har man varit i Mjölby, blev att Hanna å jag möttes upp. Strosa i affärer å fika. Prata en del å det var lika trevligt som vanligt :). Stressa inte direkt utan vi hann det vi skulle i normalt tempo. Trodde inte det skulle bli bra att åka ut i dag med tanke på hur jag kände mig i morse. Men en träff med Hanna å lite bläng i affärer gjorde det lättare :). Jonathan satt nöjd å glad hela tiden i sin vagn och prata lite. Hitta till påskäggen så att nu är dom klara :). Skönt att allt utom maten är klart men att det ska inte vara några bekymmer att handla å fixa med det.

När vi kom hem så tog jag mig orken att baka bullar med Jonathan och det blev väldigt väldigt stora bullar. Men super kul hade vi kan jag lova.

Nu sover skrutten å snutta är hemma. Bullar klara och maten är fixad så långt att det bara är att fixa det.

Nu ska jag njuta av tystnaden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela