lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Bara jag :)

Publicerad 2013-03-29 00:39:57 i

Är bara jag som är vaken å jag tittar på sex and the city filmen. Inte direkt min typ av film i vanliga fall men att skönt att bara ha något att glo på och skingra tankarna. Det är det som är så skönt när man är ute å går att tankarna försvinner lite, för att när man är ute å går så är man inte tvungen att tänka. Man bara kopplar bort det på något sett. Just nu sitter jag med färg i skallen också, jag har i färg nu för i morgon kväll ska Hanna fixa slingor i skallen på mig :). Jag hoppas det kommer bli lika bra som jag har före ställt mig att det ska bli :). Ska på middag på måndag så att då vill man ju vara fin eller fin kan ju aldrig jag bli men se lite roligare ut i alla fall. I dag kändes det mesta bra och jag kände mig glad :). Men när luren ringde när jag var ute å gick så blev livet mindre bra, som ni vet nu vid detta laget om ni är trogna läsare så mår jag riktigt riktigt psykiskt dåligt och jag försöker klättra upp. Men när man mår dåligt så vill man inte bli trängd i ett hörn och inte vara förberedd på det som ska ske. Men min man ringde å undra vart jag var för att vi ska åka till ödeshög tyckte han. För att fira hans mor som fyllde i dag. Åååååå vad jag fick panik kan jag lova. Jag gick hemåt å jag var arg, Lessen, irriterad och fylld av panik så att jag knapt kunde tänka. Jag ville bara skrika rakt ut, ut i tomma intet. Jag gillar inte massa folk och sen vet vi ju hur det är med dom. Så att jag mådde Inge bra alls. Trött, svettig å Lessen kom jag hem. Ja då står han å väntar så det är bara att hoppa in i bilen å åka. Så att resan dit och hem kändes det som om jag var i helvetet och skulle brinna. Kommer dit och alla är där, fin klädda och snygga. Och väldigt smala, så kommer jag svettig, sur, över tjock och bara vill hem. Åååäåååå vad jag hade kunnat mörda han vid det laget. Kan lova att min ilska ej ännu lagt sig riktigt men börjar i alla fall. Rätt skönt att ha sin egen tid ibland när man inte mår väl. Önskar varje dag att jag haft min mamma vid livet. Kunnat gråta ut å fått några kloka ord från henne. Fan vad jag har mycket att bearbeta. Men en sak i taget och ett steg upp ett i taget. Jag har i alla fall fått veta att jag ska ut på praktik vecka 15 så att det ska bli skönt att få komma ut å börja jobba igen. Känna att man kanske duger till något och man kanske kan börja gå ner i vikt då med när man kanske får bli lite mer munter igen. Men att jag kanske kan komma ner lite nu när jag börjat gå igen. Men mina fötter dom gör fan ont. Trodde att i min ålder så var deprimerad tider borta och att må psykiskt dåligt. Trodde att det tillhörde dom yngre. Men ack vad jag haft fel om det kan jag lova. Önskar att jag inte mådde så här eller kände så här som man gör. Tack gode Gud att mina barn mår bra, är lyckliga och inga bekymmer. Tackar Gud för att dom har det bra. Gud vad jag älskar dom å jag kan inte ge dom nog med kärlek. Går inte att beskriva hur gott det gör i hjärtat att se dom, höra dom skratta, å alla dessa Goa kramar man får av dom varje dag flera gånger om dagen :).
------------------------------paus-----------------
Sitter ni i soffan, ny duschad och känner mig ganska piff. Tystnaden är perfekt, bara lite från tv-in som låter och sen vårat kylskåp som alltid har en diskution på kvällarna ha ha ha. Annars är det stilla väldigt stilla å frid fullt. Å vet ni vad jag upptäckte nu i kväll? Jo att man hör tåget när det är så här tyst. Ååååå vad mysigt det låter kan jag lova. Fy jag kan känna redan nu hur jag håller på å laddar inför måndag. Att orka ta sig igenom det. Mmm jag får ladda ett tag. Hmm nä jag borde nog ta å krypa ner i sängen. Filmen är inte slut men som sagt att det är ingen typ av film för mig inte. Å jag har en underbar son som vaknar tidigt å vill upp å busa massor :). Så god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela