lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Då är det dags!!!!!

Publicerad 2013-03-02 21:17:02 i

Då så mina vänner och läsare då är det andra chansen nu, jag hoppas verkligen att underhållningen är bättre än dom andra lördagarna. I kväll har dom stil skit snygga är dom :). Men sävliga och inte ett dugg roliga som dom tror. Lite synd måste jag säga.

1) Robbin stjernberg med låten YOU. Har han åkt i motvind? Känns som att kostymen gör han obekväm.

2)Eric Gadd med låten VI KOMMER ALDRIG FÖRLORA. Hmm tror han att han ska vinna på dom orden? Ingen melodifestivalen sångare, han platsar inte liksom. Nja ingen vidare låt.

3) Caroline af Ugglas med låten HON HAR ALDRIG. En förbannat bra låt måste jag säga för att vara framförd av henne. Har alltid haft svårt för henne men nu har hon ju till och med lyckats ned kläd valet. Hon är en av dom jag hoppas på.

4) Behrang Miri med låten JALLA DANSA SAWA. Inga kommentarer alls, tycker bara att det känns som om det efter apas. Fan nu stänger jag av i någon minut, orkar varken höra eller se SKITEN!!!! ..................

Tv på igen :)

5) Eric Segerstedt och Tone Damli med låten HELLO GOODBYE. Nja jag röstar inte för den.

6) Anton Ewald med låten BEGGING.
Hmm undra om han gör det ofta? Så att han kanske har någon chans att vinna. Men min röst får han ej.

7) Cookies N Beans med låten BURNING FLAGS. Ni kan bättre och låten passar inte er. Bränner ni flaggor när ni är arga?

8) Martin Rolinski med låten IN AND OUT OF LOVE. Nja låten okej men inte han.

Fan känns som varenda snorunge till man som uppträder efter apar david Lindgren. Kan ni inte hitta på en egen stil? Och en del av er passar inte i kostym.
Då får vi se hur ni röstar. Då är det lite mellan underhållning, wohoo nice Peter göback. Han gör låten skit bra :)).

Satans skit min favorit kom inte med, hallå alla svenskar VAR ÄR SMAKEN!!!!!?????????????????????

Ganska bra grupp som uppträdde nu :).

Då får vi se vilka bidrag det blir :)
Men för fan, shan banan är redan med, vill vi ha en efter apa med? Suck ja tydligen. Så att nu håller jag tummarna på ANTON ANTON ANTON!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela