lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Dagen

Publicerad 2013-03-25 21:33:57 i

Japp dagen den har gått, och det har varit sjukt fint väder också :). Morgonen blev det att elda, fixa frukost och köra skrutten till Maggan. Skrutten blev ensam där för några var sjuka å några lediga. En egen mysig dag med Maggan blev det för hans del. När jag kom hem så bar jag in ved, å tvätta, dammsuga å fixa. När allt det var gjort så blev det en tur till Mantorp. Snutta panta å handla en ny matlåda. Jag handla det jag behövde. På vägen ut blev det Karlssons och så gick vi in på frissan. Köpte färg till snutta. Sen hem å fixa lunch mm. Vädret var så varmt å fint att jag tog vagnen å gick å hämta skrutten. Ha ha ha ha folk som körde förbi mig å gick förbi mig trodde nog att jag var galen. För jag gick ju med en tom vagn ha ha ha men det bjuder jag allt på :). När jag kom hem blev det dammsuga igen :( och diska och fixa mat. Pappa kom en stund å prata :) och sen blev det kaffe på maten. Badat ungar å färgat hennes hår :). Hon blev hur söt som Hellst i det. Skönt med en ensam dag med henne :). Och hon tycker det är kul å mysig å hon behöver egen tid med mig också mellan varven. I dag kom även kvittot på lastarn så att i morgon åker vi å byter skiten. Så att han kan vara ute å trampa å ha skoj sen. I morgon blir det att vara ute med skrutten å leka å mysa i det fina vädret som vi ska få i morgon. Snutta ska till skolan å vara duktig. Gäsp vad trött man blir av att varit ute å gått en stund. Ska göra det oftare nu när det blir finare väder och när man är ledig sen. Denna dag har varit okej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela