lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

??????

Publicerad 2013-03-13 17:32:50 i

Vet inte riktigt hur jag ska beskriva hur jag känner det. Var ju på Vc med Jonathan för ett litet tagsen, å då när hon lyssna på hjärtat så hörde hon ett litet litet litet blås ljud på hans hjärta. Vilket inte var ovanligt när barn e förkylda och inget att oroa sig för. Men i dag på posten kom en kallelse, trodde det var kallelse till BVC på 2 års kontroll nej det var det inte utan en kallelse till Motala för att göra ultra ljud å EKG på hans hjärta. Hon sa inget till mig om att hon skulle skicka det vidare eller att det skulle göras något. Så var det oro väckande i alla fall nu då??????????? Jag känner mig bara tom ljust nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela