lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

GÄSP

Publicerad 2013-03-27 07:41:58 i

I dag är man trött, men det är mitt egna fel. Missa sista avsnittet av familjen annorlunda så att det blev tändstickor som höll upp ögonen å så titta på reprisen. 00.00-01:00 höll det på och hjälp vad jag var trött sen. När jag kom in i sovrummet så låg far å son å snarka som bara den i sängen. I dag nu på morgonen blir det att köra skrutten till Maggan å lämna vagnen där. Sen hem å städa av lite eller stor städa. Sen på med lurarna å ta en promenad å hämta skrutten :). Blir även att kolla på tradera hur det går med mina bud där. Solen den lyser så gott så gott redan att man är glad å börjar bli lite pigg igen :). Visst jag ska ju tanka å förbi snuttas skola med frukt :). Inte glömma det i dag :). En full rulle morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela