lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

God morgon

Publicerad 2013-03-28 07:03:34 i

Oj min son han har sovit hela natten i sin säng :). Så att han har nog varit riktigt riktigt trött tror jag. Gubben var nog det med för att han sov på soffan hela natten. Försökte att få upp han men han vakna inte :(. Så att jag fick sova ensam i vår stora säng :). Var iväg å handla lite igår och fixa in för helgen, fick nog med mig det mesta men att jag får kolla. Barnen var inte på humör så att det blev rörigt å smått väldigt jobbigt. Så att jag har som sagt ingen aning alls, bara slängde ner det jag kom på. Men lite vet jag att jag glömde och det får jag ta sen eller nått. Nepp blunda en stund till :)

Kommentarer

Postat av: ✪ Tessie

Publicerad 2013-03-28 22:39:50

Sv; Tack så mycket för gratulationerna! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela