lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Hemma

Publicerad 2013-03-20 13:12:10 i

Har varit hos Ragna en stund på morgonen och sen blev det city gross å handla det man glömde igår. Jag kände att jag var tvungen att komma ut. Satt kvar i bilen en stund å spana in läget så att det inte skulle vara mycket folk där. Men det var lugnt så att det gick bra att gå in å handla. Var så lugnt att jag tog det lite extra lugnt innan jag var klar. Tog en sväng in på Karlssons å titta lite, fanns mycket nytt å fint å roligt att titta på så det tog sin stund. Var skönt att bara gå om kring å titta å inte behöva tänka direkt. Hitta en så sjukt snygg väska men att det stog inget pris å jag orka inte fråga någon. Men den var skit snygg i alla fall :). Hitta ett par nya mys byxor och en tröja att ha på kalaset, det är vad man kommer i med all över vikt. Mysbyxor är det ända som man inte ser eller känner sig upp stoppad i nu mer. Tröjan den duger också för att det finns inte mycket att välja på. Ska snart åka å hämta min son hos Maggan och jag hoppas å tror att han haft skoj. Han kommer nog somna en stund å då ska jag passa på med å blunda en stund. Känner att jag behöver det :). Fy vad det blåser ute, halv storm å kallt. Det kommer snö till och från hela tiden :(. Men att det är bara att elda å se glad ut. Nä nu ska jag svepa kaffet å åka för att hämta skrutten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela