lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Hemma å kallt

Publicerad 2013-03-19 20:11:53 i

Hemma igen å kallt är det, blev bjudna hem till Johanna på kaffe å prat stund. Blev en lång prat stund å man prata igenom lite av allt. Visar sig att hon också mår psykiskt dåligt och att hon anat att jag gjort det länge. Var skönt att prata ut å kunna gå vidare. Glömma nej det gör man inte men gå vidare till viss del. Fick reda på vad övriga tyckte om mig och en del visste jag och en del inte. Fattar inte att det ska hållas på men om dom mår bättre av det så varso goda å håll på. Verkar vara ett stort samtal om att jag inte dricker och att david inte ska få göra det för mig. Sen var det väl lite diskussion om att jag inte jobbar. Och en av dom som inte ska öppna truten har gjort det. Nu är det så här att prata gärna skit om mig om ni känner mig, annars var tysta. Ingen av er känner mig, ni vet vem jag är men fan inte mer så prata inte skit. Och DAVID FÅR DRICKA HUR MYCKET HAN VILL NÄR HAN I STORT SETT VILL. FATTA DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och skit i varför jag inte dricker, jag dricker av många olika saker och jag trivs med det beslutet. Om ni inte kan ta det så skit i det då men snacka fan inte skit om saker ni inte vet ett jävla dugg om. Är så jävla sjukt trött på detta att ni fan inte anar. Men att det får gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela