lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Kvälls

Publicerad 2013-03-03 20:59:23 i

Då myser man i soffan Jonathan myser med pappa. Så ska det låta tittar vi på och mellan varven diggar skrutten. Men mest sitter han å är helt slut min lilla gosse. Så att Vc kommer jag ringa kan jag lova. Inget Maggan i morgon :( och Lessen ;( är han för det. Snutta sover gott, och hon somna med skalle verk. Så att vi får se hur det blir med henne. I morgon ska jag å gubben titta på en ny sak till tv-rummet och sen blir det att gå ut i verkstan å måla på nästa grej till tv-rummet. Så att det kommer bli fint snart, skulle ha dammat fotona i dag som ska hängas upp men det blev massa annat i stället. Men i morgon ska det nog hinnas. Skrutten har somnat i mammas famn så att jag ska straxt lägga han, och sen ta en dusch. Så ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela