lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Lite varmare

Publicerad 2013-03-19 08:31:16 i

Lite varmare är det allt, men inte mycket. Snutta har kommit iväg å skrutten leker ännu. David är iväg å jobbar så att det är ganska tyst nu. David sur igår för att jag somnar om kvällarna. Menar på att det är för att jag inget gör. Att jag skulle behöva komma igång att göra något. Men att det är ju när man jobbar som man ska blir trött och sover. Jag tror att det har med att göra att man väger 38kg för mycket, och går med förkylning hela tiden. Och det kan ha lite med att göra att det var lite jobb i helgen och att man går upp halv sex måndag till söndag varge vecka hela året. Men något man funderar över är hur glömsk man är att man har så lätt att glömma saker. Tank spridd har man blivit lite måste jag erkänna. Men jag tror att det har med att göra att man mår så dåligt i psyket och att man bara grubblar. Jag hoppas att saker bli bättre snart. Väntar ännu på att min handläggare ska höra av sig så man kan få svar någon gång om saker. Hmm är det så fel att somna på soffan när kl är tio? Jag menar är det inte lagligt då att få vara trött? En del är kvälls pigga å en del kvälls trötta. Hur tror han då att det kommer bli när jag börjar jobba? Jag menar då är det ännu mer som ska göras, jobba, hämta/ lämna ungar, laga mat, diska, tvätta, fixa både hans å min matsäck, fixa läxor med snutta. Vilken stolle som tror att jag ska hålla mig vaken längre då. Nä då blir det nog nio i stället. Mm han lär nog märka det. I dag blir det att plocka lite å fixa med saker. Framför allt ELDA!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Marika

Publicerad 2013-03-19 16:32:57

Kräv att David ska hjälpa dig med sysslor som ska göras. Låta dig få sov morgon iaf en dag på helgen. Jag skulle krivera om jag skulle göra allt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela