lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Lunchen

Publicerad 2013-03-05 12:44:12 i

Fick sova en stund efter att snutta åkt, men Jonathan hade brett ut sig över hela min sida och gubben på hela sin. Så det sluta med att jag fick sova i fontänen på sängen som en hund. Vakna vid nio igen, skrutten hade vaknat på bus humör så att det var full rulle kan jag lova :). Sen blev det frukost och skruttens humör blev sämre efter en stund :( så att david tog med han ut en stund. Under tiden dom var ute så hängde jag tvätt, dammsuga och torka golv. Damma av fotona som ska hängas upp igen. Men gubben tyckte att vi skulle köpa nya ramar så att alla var lika dana och snygga. Dom har blivit lite slitna dom vi har. Suck så nu kommer det ta ett tag till innan dom kommer upp :(. Petrus har inte kommit än men att han dyker nog upp när som nu till david. David visste inte om dom skulle åka nu så att det märks. Jag ska åka och handla lite. Man skulle ha en ko, helt sjukt vad mjölk det går åt här hemma. Men att det får man ta och mjölk är ju så mmmm gott :). Nä nu blir det att leka en stund till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela