lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Mmmm

Publicerad 2013-03-27 12:44:19 i

Då har man gjort allt man skulle å nu njuter jag av en kaffe :). Ska gå vid ca 13:00 å hämta skrutten. Det är så sjukt fint väder i dag kan jag lova. Jag ska njuta som bara den av min promenad in till hålan. Idag får jag hoppas på att Jonathan fått busa av sig lite :). Det var lite jobbigt i dag att lämna han :(. Han blev Lessen å ville inte att jag skulle gå ifrån han. Och han lugna inte ner sig heller direkt :(. Undra vad det kan ha varit med min lilla ängel? Får hoppas på att det gick över å att han fick kul. Idag gick snutta tillbaka sin pärm och allt verkade finnas kvar :). En av buss killarna hade hittat den igår i sin buss. Så att det var en stor lättnad för henne. Sätta mig å göra en handlings lista i dag så att man kan åka å handla i morgon. Så man har allt hemma för hela helgen :). Tänk att det redan är påsk denna helg, vad fort det har gått :). Men att det ska bli skoj. Måndag blir nja vet inte mindre rolig och lusten är låååååååååååångt borta kan jag lova. Men att jag får ta å ladda å ladda å ladda å ladda. Nä nu ska jag fixa till mig å gå :) rensa skallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela